دوشنبه ٠٤ آذر ١٤٠٤
بروزرسانی
1404/03/14
جستجوی پیشرفته   جستجوی وب
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 209817 | کل بازدید : 2191510 
اخبار > آموزش‌‎وپرورش تمام ظرفیت خود را برای مقابله با مواد مخدر بکار می‌گیرد
 


 

آموزش‌‎وپرورش تمام ظرفیت خود را برای مقابله با مواد مخدر بکار می‌گیرد

آموزش‌‎وپرورش تمام ظرفیت خود را برای مقابله با مواد مخدر بکار می‌گیرد

وزیر آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه تمامی ظرفیت خود را برای مقابله و پیشگیری مصرف مواد مخدر به صورت ریشه ای و پایدار به کار می گیرد.

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش، محسن حاجی میرزایی امروز شنبه در همایش طرح یاریگران زندگی اظهار کرد: نباید در مقابل پدیده های آسیب زا از جمله مصرف مواد مخدر توقف کرد، باید دلایل وقوع و راهکارهای مبارزه را بطور ریشه ای بررسی شود.

وی افزود: هرچند بررسی مسائل از پایه و ریشه دیربازده است، اما نتایج اساسی و پایداری را به همراه دارد.

وزیر آموزش و پرورش به سرعت تحولات جهانی اشاره کرد و گفت: سرعت تغییر و تحولات در جوامع امروزی بسیار است، در این شرایط افراد در وضعیت های ناآشنا قرار می گیرند و در نتیجه دچار یاس می شوند؛ چرا که در نسل ما  ظرفیت لازم برای مواجهه با تغییرات هوشمندانه محاسبه نشده است.

حاجی میرزایی یادآور شد: باید افراد را برای  زندگی سالم تجهیز کرد، امروز بیش از آنکه دانش آموزان نیازمند دانش باشند، نیازمند شناخت مهارت های زندگی و شناخت خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید دانش آموزان را برای مواجهه های این چنین تجهیز کرد تا به قابلیت هایی برای زندگی با عزت نفس دست یابند.

منبع :


1398/06/30  -  ١٤:١٤ / شماره خبر : ١٥١٤١ / تعداد نمایش : 231


خروج




دسترسی سریع:
 

دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

کتابخانه مرکزی
انتشارات دانشگاه
سامانه علم سنجی
کتابخانه دیجیتال
سامانه نوپا 
DSpace

تماس با ما:

آدرس : ولنجک، بلوار دانشجو، بن بست کودکیار، دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ، ساختمان فارابی، طبقه سوم، مرکز تحقیقات سوء مصرف و وابستگی به مواد

کد پستی: 1985713871

تلفن های مرکز : 71732853-021

پست الکترونیکی: sadrc@uswr.ac.ir

 

دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعیمعاونت تحقیقات و فناوریفرم ارتباطآرشیو اخبارنقشه سایت

Copyright © 2009 U.S.W.R - All rights reserved .University of Social Welfare and Rehabilitation Sciences